CEV Challenge Cupin välieräottelu: Akaa-Volley - Projekt Warszava

ti 30. tammik.

Akaa Areena

CEV Challenge Cupin välieräottelu: Akaa-Volley - Projekt Warszava

Kansainvälinen huippuottelu Akaa Areenalla ti 30.1. klo 18.30 alkaen! Panoksena on sensaatiomainen finaalipaikka CEV Challenge Cupissa - tämä pitää nähdä livenä! Pääsyliput ovelta: 19€/normaali, 16€/eläkeläiset, opiskelijat & kausikorttilaiset, alle 16-vuotiaat veloituksetta. TERVETULOA!

Paikka & aika

30. tammik. 2024 klo 18.30

Akaa Areena, Turuntie 1, 37830 Akaa, Finland

Tietoa tapahtumasta

Projekt Warszava tuo mukanaan Akaaseen lajin maailmanmestareita, olympiavoittajia, Euroopan mestareita laajalla rintamalla. Viimeksi 43 vuotta sitten suomalainen joukkue on mitellyt vastaavissa karkeloissa. Nyt jos koskaan kannattaa tulla todistamaan tätä historiallista urheiluelämystä paikanpäälle!

Liput ennakkoon viestillä numerosta: 040 180 9509

Hinnat:

19€/aikuinen, 16€/opiskelija, eläkeläinen, kausikortin omistaja, 40€/klubi-lippu, alle 16-vuotiaat veloituksetta!

HUOM: klubi-liput varattava ke 24.1. mennessä, muiden osalta ennakkomyynti päättyy maanantaina 29.1.

TERVETULOA!

Jaa tapahtuma